To jest forum gry Amadrea (wersja beta:P)
Musimy przedyskutować jakie klasy magiczne będą dostępne i jakie zaklęcia będą miały do wyboru.
propozycja klas:
Mag - zwykły czarodziej, który używa magii żywiołów.
Czarnoksiężnik - używa czarnej magii, rzuca klątwy itp
Druid - magia natury, magia lecznicza, przywoływanie (?)
Kapłan - używa czarów leczących, ochronnych i wspomagających (chociaż tu trzeba by tu uwzględnić wyznawanego boga). Osobiście zrobił bym z tego klasę prestiżową, uzależnioną liczebnie od liczby wyznawców danego boga.
Czary:
trzeba opracować listę czarów, do których mają te postacie mieć dostęp. Uzależniłbym je oczywiście od poziomu postaci.
Offline
A może zrobić taką klase jak np. mag bitewny? Taki specjalista od wojny, ale mag. Myśle też, że można by z tego zrobić klase prestiżową, dostępną gdy jakiś mag osiągnie odpowiedni poziom i zdecyduje się nim zostac.
Offline